טרגדיה

זה לא היה ערב חגיגי לאנסמבל. הרמת כוסית חגיגית לסיום העונה לא התקיימה. היצירות של היידן, שניטקה, הנדל וויולדי לא נוגנו. לא נעשתה מכירת מנויים לעונה הבאה. האנסמבל ניגן רק את "קינת דידו" המפורסמת עם אנדראס שול, תוך כדי בכי של כל הנגנים ושלי, וביתר הערב אנדראס שר בליווי צ'מבלו ופסנתר, בנגינתה של תמר הלפרין. מותו הטרגי של הכנר היקר והאהוב שלנו מתן גבעול תפס את מקומה של החגיגה. טרגדיה למשפחה, טרגדיה לאנסמבל, טרגדיה לכולנו. המומים וכואבים, אנחנו שולחים את תנחומינו לעירא גבעול ולכל המשפחה, ומנסים לעכל את הבשורה.

ההלוויה של מתן תצא היום, יום ג' 24.5.2011 בשעה 17:00 בבית העלמין ירקון משער הגאולה

מתן גבעול ז"ל

18 מחשבות על “טרגדיה

  1. תדהמה ועצב.
    אתמול כאשר לפני הקונצרט לא חולקה תוכניה הרגשנו ש"משהו לא בסדר". המילים של ברק טל בפתיחת הקונצרט הכו אותנו בתדהמה והשאירו אותנו בתהייה. קינתה של דידו העמיקה את העצב שנמשך לכל אורך הרסיטל של הזמר אנדריאס שול. שירתו הנוגה תאמה את ההרגשה הפנימית שלנו, למרות שלא ידענו בבירור במה או במי מדובר.
    ואז הגיע הבלוג. ואנחנו המומים. וכואבים לשירת חיים שהרבה לפני האמצע נפסקה.
    תנחומינו למשפחתו של מתן ז"ל ולמשפחה המורחבת של האנסמבל.
    כמה חבל וכמה מיותר.

  2. משפחת קשת אילון, סגל המורים והנגנים המומים וכואבים את לכתו בטרם עת של מתן גבעול היקר
    צלילי כינורו ילוו אותנו תמיד
    תנחומינו ללילי ועירא היקרים ולכל חבריו

  3. עצובים וכואבים את מותו של מתן שקשור אצלנו בנגינה נפלאה, בטוב לב וחוכמה וצניעות . תנחומינו לעירא ולמשפחה. הלוואי שזכה למנוחה ורוגע. דני ואיילה ירון

  4. עצב ותדהמה אדירה לשם החדשות הנוראיות. כל שנותר הוא למסור הבה למשפחה ותנחומים.

  5. לעירא ומשפחתו.
    יגון עותף את עולם המוסיקה בימים אלא.אין איש שלא מיתאבל על מות האח האהוב והבן היקר.
    אני מכיר את מתן מאז ילדותו ואותך מהרגע שהתחלנו לנגן בייחד.אני לא מוצא מילים לבטא את כאבי.כל רגע עולה בדימיוני דמותו של מתן וכן אני נזכר בצלילו שנדם.אני לא מסוגל לנחם אותך כעת,אני רק מסוגל לבכות.
    שלך,
    גלעד

  6. לעירא היקר, למשפחת גבעול, ולמשפחת המוזיקה כולה,

    קשה מנשוא לקבל אבידה כזאת, אשר כל מי שהכיר את מתן, אהב אותו ואת נגינתו הנפלאה, יודע את גודלה.
    אין ניחומים לאסון הזה.

    אהרן

  7. לעירא ולכל המשפחה,
    אני מתאבלת יחד איתכם על מותו של מתן הרגיש והמוכשר שהלך מאיתנו…
    אין לי מילים לתאר את הכאב שאני חשה והתדהמה לנוכח מותו הפתאומי…
    שלא תדעו עוד צער…
    מיכל דגן ושי כהן

  8. זכיתי ביום שבת לראות את מתן ולשמוע את נגינתו המקסימה , נגשתי איליו אחרי הקונצרט שהייה בחיפה הודיתי לו הוא חייך אילי עם חיוך אדיב ונעים . היה לי עצוב מאוד לשמוע את ההודעה המרה יום שאחרי . לא הכרתי את מתן באופן אישי אך מהתקרית הקצרה הבנתי שמדובר בבחור עדין נפש ונעים ,צר לי עליו מאוד .
    למשפחתו של מתן אני שולחת לכם הרבה כח בערבית אומרים הלוואי וזה יהייה אבלכם האחרון .
    אני בטוחה שזכרו הטוב ישאר בליבם של אלה אשר אהבו אותו
    שלא תדעו עוד צער
    אינאס מסאלחה

  9. עירא יקר,
    מאז ששמעתי על מה שקרה למתן איני מוצאת מנוח לנפשי. מרגישה שכולנו- כל החברים המוסיקאים בהלם ובאבל כבד. גלעד היטיב לתאר זאת.
    זוכרת ממתן את חיוכו העדין ומלא היופי ומתפללת שתימצא לכם נחמה.
    שלך, רויטל

  10. עירא יקר מאוד, נילי ועילאי,

    אין לי מילים לצער ולתדהמה.
    שולחת לכם תנחומים והשתתפות בצערכם.
    לו לא תדעו עוד סבל.

    אילת לרמן

  11. המום לשמוע על מותו של מתן, עדיין לא מצליח להאמין. זה מרגיש לא הוגן ולא נכון.
    תנחומים עמוקים לעירא ולמשפחת גבעול – משתתף בצערכם ובכאבכם.

    בוריס.

  12. מוכה בתדהמה, סחרחורת וכאב, שולח חיבוקים חמים וסל של תגבורת נפשית לעירא חברי הטוב, משפחת גבעול היקרה וכל חבריו של מתן.

  13. לעירא ונילי היקרים,
    זה עתה סיימתי לקרוא את הכתבה ב"הארץ" ומייד הרמתי טלפון לשהין. שנינו בהלם. לא לא מסוגלת עדיין לעכל את גודל האובדן, ורק יכולה לשער מה עובר עליכם. כל המילים השבלוניות של תנחומים לא מתאימות. משתתפת עמכם באבלכם.
    סמדר.

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.