הבלוג עובר כתובת

לכל קוראי הבלוג,

עם עלייתו לאויר של אתר האינטרנט שלי, עובר הבלוג לשם. מעתה ואילך ניתן יהיה לקרוא את כתבות הבלוג בכתובת האתר שלי. רשומות הבלוג מופיעות בצד שמאל.

כמו כן, ניתן להירשם ולקבל בדוא"ל עדכונים על רשומות חדשות שאני כותב בבלוג, כפי שהיה בכתובת הישנה.

מקוה שתמשיכו לקרוא ןלהנות מהבלוג שלי גם בכתובתו החדשה.

שלכם

ברק טל

 

2 מחשבות על “הבלוג עובר כתובת

  1. אני מנוייה ותיקה שלכם. ורציתי להציע יצירה שאולי מתאימה ששמעתי עכשיו בקול המוסיקה: קונצ'רטו לעוגב וטימפני ותזמורת מיתרים של פולנק. פולנק כבר אינו מפחיד את רוב הקהל ויש פה פתרון לאילוצי האנסמבל ובלי להזדקק לפתרון – הבעייתי ובדרך כלל מאכזב מאד בעיני – של עיבודי מוסיקה קאמרית או עיבודים אחרים.

כתיבת תגובה

