ליבי איתך אינאס

את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לחברתי היקרה, הזמרת אינאס מסאלחה, שבתוך שלושה ימים איבדה שני אנשים יקרים – את סבא שלה ואת רחל צור שהיתה לה כמו אמא. וכל זה קרה דווקא אחרי מאורע משמח מאוד – היא התארסה לבן זוגה ג'ון רודג'ר. אינאס יקירתי, ליבי איתך באבלך.

1455082_10152429071949535_776019135_n

את רחל צור הכרתי מאז שאני מכיר את אינאס – בערך שלוש שנים. רחל אירחה אותה, גידלה אותה, תמכה בה והיתה לה חברה ואם. רחל היתה האור בחיים של אינאס. היא הגיעה כמעט לכל קונצרט שלה, היתה לצידה תמיד – גם בשמחות וגם בעיתות משבר. רחל היתה אשה טובה, חמה ולבבית, שלמרות שההיכרות שלי איתה לא היתה עמוקה, מאוד אהבתי אותה.

1002457_10152500674734535_582879486_n

רחל צור

ביום ראשון האחרון אינאס הגיעה לשטריקר כדי לפגוש אותי לפני הקונצרט של הרקויאם של מוצרט. היא הגיעה לאולם קורנת ומאושרת ביחד עם בן זוגה ג'ון רודג'ר, וסיפרה לי בשמחה שהם התארסו. יחד איתם הגיעה רחל, שגרה ממש מול שטריקר, והיא גם מנויה של האנסמבל. רחל נשארה לקונצרט, אינאס וג'ון נסעו צפונה. ביום רביעי בצהריים נפגשתי עם אינאס בחיפה כדי להשלים קצת פערים, אחרי זמן רב שלא יצא לנו לדבר. הפגישה החלה עם הרבה שמחה – אינאס שיתפה אותי בהתרגשות שלה מהאירוסין ואני שיתפתי אותה בחוויות הטובות שלי מהפרוייקט של הרקויאם שהסתיים יומיים קודם לכן. אבל פגישתנו המשמחת הסתיימה בטלפון שבו אינאס התבשרה שסבא שלה נפטר. וכך, עם העצב מהבשורה שהיא קיבלה – נפרדנו. למחרת התקשרתי אליה לשמוע איך היא ואיך המשפחה.  היא לא היתה זמינה אבל כתבה לי שמצאו את רחל מחוסרת הכרה ושהיא בדרך אליה. בהמשך התעדכנתי שהיא בבית חולים בתרדמת, והערב אינאס הודיעה לי שרחל נפטרה. כמה עצוב. שתי מכות כואבות כל כך בתוך שלושה ימים.

רחל תמיד התמוגגה לראות את אינאס על הבמה, ובפעמים שאינאס הופיעה ביחד איתי (ביוני האחרון עם האנסמבל ובאוגוסט עם תזמורת מבאזל), רחל היתה מאושרת ונרגשת. אבל בפעם הבאה שנופיע ביחד, אינאס ואני – ביוני הקרוב – רחל לא תהיה בקהל. היא תאזין לנו מלמעלה…

אינאס יקירתי, ליבי איתך באבלך. שלא תדעי צער.

להשאיר תגובה

