חוזר לנצח

התגעגעתי… אחרי למעלה מחודש שלא ניצחתי על שום תזמורת או מקהלה, היום אני חוזר. חזרה ראשונה (מתוך שתיים) לקראת קונצרט עם תזמורת האקדמיה מבאזל וזמרת הסופרן אינאס מסאלחה, שיתקיים ביום שלישי באולמות האבירים בעכו, במסגרת הזמרייה.

abirim

אולמות האבירים בעכו

התגעגעתי, באמת שהתגעגעתי. לעמוד מול תזמורת או מקהלה, להניף את הידיים ולעשות מוסיקה. לנהל חזרה, לעבוד עם התזמורת, לדאוג שהכל יישמע כפי שאני רוצה. לעקוב אחרי הסולנית על-מנת שהתזמורת תנגן בדיוק ביחד איתה. אחרי יותר מחודש שלא עשיתי את זה, היום אני חוזר לנצח.

181275_653483141333367_1835996648_n

אינאס מסאלחה עם האנסמבל בחודש יוני האחרון

אני מודה שנהניתי מכל רגע של חופש שהיה לי בקיץ הזה. היה ממש כיף. אבל יחד עם זאת אני כבר מחכה בכליון עיניים לחזרה הראשונה שתתקיים היום בעכו. אני אפגוש את תזמורת הסטודנטים מהאקדמיה למוסיקה בבאזל, תזמורת שאף פעם לא ניצחתי עליה. הסולנית תהיה זמרת הסופרן אינאס מסאלחה, איתה כבר הופעתי לאחרונה ברקויאם של פורה וביצירתה של אביה קופלמן "לא אמרתי דבר", וגם בעונה הקרובה נופיע יחד בקונצרטים עם סולני תל-אביב. הפעם היא תשיר עם התזמורת מבאזל שירים של קנטלוב, בכינאס ברזילראס של וילה לובוס (בעיבוד לזמרת ותזמורת קאמרית), ושני שירים בערבית, בהשתתפות התזמורת ושתי מקהלות המשתתפות בזמרייה.

הנה זה בא

 

כתיבת תגובה

